Hej Hej!

Megérkeztek a gépészek Svédországba...

Ezelőtt még azért buliztam egy jó nagyot, Svédországban ez volt eddig a legnagyobb bulim. Típusát tekintve kísértetiesen hasonlított az otthoni bulikra.

Az estém BBQ-partyval kezdődött, amelyen egyedüli magyarként vettem részt. Tök jól tudtam gyakorolni az angolt, illetve jól tudtam ismerkedni a magyar borral amit itt vettem System Bolaget-ben. Az asztalnál ahol voltam csak spanyolok voltak, úgyhogy mindig valakit el kellett kapnom, hogy kicsit beszélgessünk angolul. Megismerkedtem még több spanyollal, ettem jó parázson sült hamburgereket. Ezután mentünk be a városba bulizni. 11 előtt pont odaértünk, így sikerült ingyen bejutni. A pia valami mocskos drága volt lenn, így csak egyszer vettem. Lenn spanyolokkal, franciákkal és pár némettel beszélgettem, hangom semmi nem maradt, meg fáj a torkom is ma. A buli tényleg jó volt, táncoltunk sokat. Éjjel 2 körül elmentünk gépészekért, mert akkor érkeztek meg. Ezután következett kb. 1 órás séta haza. Végül is Tomi, meg Dávid lakik nálam, egy kis élménybeszámoló után 4 körül lefeküdtünk. Ma 10-kor felkeltünk, aztán kaja után körbevezettem két újdonsült szobatársamat Ryd-be, aztán bementünk Linköpingbe körülnézni. Ezt IKEA-ba való gyaloglás követte, ami nem volt túl kellemes, haza már busszal jöttünk. A kocsi bérlés végül is nem sikerült a gépészeknek, úgyhogy holnap fogunk, aztán megyünk holnap Stockholmba, szerdán Göteborgba. Kedden elmegyünk egyet bulizni HG-be. Most ennyi.

Címkék: svédország

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolot.blog.hu/api/trackback/id/tr951395328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D A V E 2009.09.21. 08:44:48

Hát az a séta biztos nem 1 óra volt... inkább 4 :D

Vikcis · http://vikcis.blogg.se/ 2009.09.21. 10:12:48

inkább szombaton menjetek Stokiba
süti beállítások módosítása