Játék...

 2009.10.20. 00:01

Hej Hej!

Egy kis játék következik...

Oka hogy ezt kitaláltam az az, hogy leépültem teljesen már a tanulástól és mivel pont elmúlt éjfél így elkövetkezett a vizsgám napja. Lelkiismeret furdalásom nincs, mert tényleg tanultam, amennyit csak bírtam, majd kiderül ez mire lesz elég. Ezen a nehéz időkön többek között a Kex segített át. A Kex egy nagyon elterjedt és népszerű csoki itt Svédországban. Ezen kívül, már nagyon rég kommenteltetek bármit is, ezért találtam ki a következő kis játékot:

Aki ettől a perctől kezdve MAGYARORSZÁGRÓL ELSŐKÉNT ír KOMMENTet, azt otthon megajándékozom egy KEX csokival! :)

Tik-tak-tik-tak-tik-tak az idő megy...

Aki lemaradt volna és emiatt elrontottam teljesen a kedvét, annak ajánlom megnézni a következő linket:

http://thetube.watchersweb.com/thetube/video/4664/the-very-first-engineer

Így indult a mi szakmánk...:)

Címkék: svédország

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolot.blog.hu/api/trackback/id/tr461462166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LármáSas 2009.10.20. 00:13:20

Hát ez gyors volt :D Reméltem tovább tart a játékom, de a Kex jár neked. :)

Jester 2009.10.20. 16:21:36

Bunda!!! De nem teszek panaszt, ha nekem is hozol.. :P

Jester 2009.10.20. 16:22:55

Nem megy át a kommentem.. Énis kérek csokit :(

Jester 2009.10.24. 21:28:04

Köszi :) Azért sajátot is kérek :D

etipek 2009.10.27. 20:33:14

halli, amúgy nem tudom mi van. én néha írij egy-egy TÖK JÓ kommentet, és meg se jelenik. amúgy látom rajtad, hogy elszomorít, hogy nincs kommentözön minden post után. hát, tudom én, hogy jó dolog kommenteket látni, de néha megesik, hogy nincsenek. a megoldás az, hogy még jobb postokat kell írni. :) a látogatottságból úgyis kiderül szerintem, hogy sokan nézzük a mindennapjaidat. engem pl érdekel, hogy mi lett a vizsgádon. de msnen azért nem fogok írni... :)
cs

D A V E 2009.10.29. 00:24:31

Régen írtál Zsolti! Elfogyott a lendület?

D A V E 2009.10.29. 00:40:50

Régen írtál Zsolti!!!!!!!
süti beállítások módosítása